הברירה הטבעית


הברירה הטבעית - כאן הכל נכנס לעובי הקורה 
כאן שקר מתחיל וכאן זה נגמר . 
שלוש שאלות יש לשאול : על הברירה הטבעית , 
א' יצור בת עין אחת אוזן אחת אם נחיר אחד היה יכול לשרוד זאת אומרת בן אדם אם עין אחת אוזן אחד אין סיבה שלא ישרוד אז איפה נמצאים אותם יצורים בת עין אחת , מדוע בעולם אנחנו לא רואים שום יצור בת עין אחת או אוזן אחד מה שעיד על תכנון (ובפרט שאנחנו היו יכולים לשרוד אם עין אחת טובה ועין אחת שיש לה רגישות לאור ולא יתכן שלשני העיניים ישנה את אותם יעילות)
ב' השאלה היותר קשה היא איפה ? אם האדם התפתח מהקוף על ידי מוטציות אקראיות היו איפה צריכים לראות רצף רצוף של חיות עד לאדם כלומר קוף , קוף וקצת אדם , חצי קוף חצי אדם , אדם שהוא מקצת קוף , והאדם , השאלה היא מדוע תמיד אנחנו מוצאים את המינים הקיצונים: כמו קוף ואדם, דג ויונק, למה? אנחנו לא רואים חצי קוף חצי אדם, חצי דינוזאר וחצי ציפור, חצי דג וחצי יונק-כלומר דג עם רגליים השאלה מדוע היצור חצי קוף חצי אדם נכחד והדג ההוא נכחד ותמיד אנחנו מוצאים את הדוגמאות הקיצוניות כמו קוף או אדם 
ג' איפה אנחנו לא מוצאים גידולי פרא , השאלה היא ממוקדת וקשה מאוד: אם הציפורנים יפתחו מאבולוציה למשל ? היינו חייבים לראות גידולי פרא בכל הגוף שלנו למשל ציפורן בגב עין בגב או אפילו תאי ראיה או אף בגב איפה? יתרכזו כל הסימנים במקום אחד עין במקום אוזן במקום וכו' וכאן נשאלת שתי שאלות קיצוניות ביותר א' חיה אם עין בצוואר אוזן בבטן ופה בבטן היה יכול לשרוד ועוד אייך ב' הציפורנים ושאר גידולי הפרא למיניהם לא קיימים הרי בגוף האדם יכול לצמוח ציפורן בגב בראש ברגל והציפורנים ידעו להתמקד בדיוק במקום המדויק הוי אומר שהיה מישהו ששם את העשרים הציפורנים בדיוק במקום כי אחרת היו יכולים להיות ציפורנים בכל מקום אפשרי בגוף או שאר גידולי פרא והבעל חי היה שורד כמו כל בעל חי אחר וזה שיש עשרים ציפורנים בדיוק במקום הרי הדבר דומה לרכב אם שתי מראות אף אחד לא יתחיל לחשוב מי שם את המראות בדיוק במקום כי יבינו שהיה מתכנן ששם את המראות בדיוק במקום כך הציפורנים איזה נס שאין לנו שאר גידולי פרא וציפורנים על הגוף והכל ממוקם בדיוק על המקום המיוחד שלו , אין לנו ציפורן על הגב או על הראש ולא תאי ראיה על הצוואר ואיברים שלא במקום אלה הכל במקום מדיוק. 

למה הדבר דומה ? למישהו שרואה תמונה והוא החליט שנשפך פה ושם דיו וכך נוצר התמונה כל צבע בדיוק על המקום כך גוף האדם מעיד על יוצר ששם את העין ואת הציפורן בדיוק על המקום וכי לא נשאר שום סימן של גידולי פרא על גופינו 

דבר נוסף וזה שאלה שלוקחת את האבולוציה ללעג וקלס , איפה האבולוציה יודעת לקחת מוטציה טובה או מוטציה רעה כלומר , יש הרי מוטציות של אדם אם 6 אצבעות למה לא נוצר מין חדש של אנשים אם 6 אצבעות מאיפה יודעת האבולוציה מה היא מוטציה רעה ומה היא טובה ובפרט שכל המוטציות מאז ומעולם הם רעות אז מה בעצם נותר מהאבולוציה ?   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה