תורה מן השמים

האם ניתן להוכיח שהתורה מן השמים ?
כן בוודאי שנוכל להוכיח זאת בצורה פשוטה ומוכרחת 
קודם נבין מה טוענים שאר הדתות ואחר כך נתמקד על היהדות ונין אייך זה מוכרח 
ישו טוען שהאלוקים התגלה לו 
מוחמד טוען שמלאך גבריאל נפגש איתו 
ובודהה טוען שהוא קיבל הארה מאלוקים 
השאלה שנשאלת האם אני צריך להאמין לישו ? או למוחמד או לבודהה ?
התשובה ההגיונית למה ? אני ראיתי מישהו ראה ? למה לקנות כל שטות של מפגר ? אם הוא רוצה שיוכיח לא ככה ? 
לעומת כך ישנה דת אחד ראשונה לכולם שהיא לא טוענת על מישהו שנכנס במערה ואלוקים התגלה אליו ואף אחד לא ראה 
אלה היהדות טוענת האלוקים התגלה נגד עם שלם נגד כולם לא איזה מישהו אחד במערה שאף אחד לא רואה אלה שהיה מעמד הר סיני נגד עם שלם וכולם רואים את אלוקים מילוני אנשים עם שלם שרק עתה ראו 10 מכות בניסים מופלאים יציאת מצרים נגד עם שלם והורדת מן ארבעים שנה נגד כולם 
השאלה האם ניתן להמציא דבר כזה הרי לא יתכן כי מי שיבוא אם כזה דבר ישאלו אותו איפה כל אלו שראו איפה המילונים ? שראו וחוו את האלוקים 
זה לא איזה מישהו שמתחבא לו באיזה מערה אלה עם שלם וזה מה שהתורה אומרת: 

כִּי שְׁאַל-נָא לְיָמִים רִאשֹׁנִים אֲשֶׁר-הָיוּ לְפָנֶיךָ, לְמִן-הַיּוֹם אֲשֶׁר בָּרָא אֱלֹהִים אָדָם עַל-הָאָרֶץ, וּלְמִקְצֵה הַשָּׁמַיִם, וְעַד-קְצֵה הַשָּׁמָיִם:  הֲנִהְיָה, כַּדָּבָר הַגָּדוֹל הַזֶּה, אוֹ, הֲנִשְׁמַע כָּמֹהוּ.  לג הֲשָׁמַע עָם קוֹל אֱלֹהִים מְדַבֵּר מִתּוֹךְ-הָאֵשׁ, כַּאֲשֶׁר-שָׁמַעְתָּ אַתָּה--וַיֶּחִי.  לד אוֹ הֲנִסָּה אֱלֹהִים, לָבוֹא לָקַחַת לוֹ גוֹי מִקֶּרֶב גּוֹי, בְּמַסֹּת בְּאֹתֹת וּבְמוֹפְתִים וּבְמִלְחָמָה וּבְיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה, וּבְמוֹרָאִים גְּדֹלִים:  כְּכֹל אֲשֶׁר-עָשָׂה לָכֶם יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, בְּמִצְרַיִם--לְעֵינֶיךָ.  לה אַתָּה הָרְאֵתָ לָדַעַת, כִּי יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים:  אֵין עוֹד, מִלְּבַדּוֹ.  לו מִן-הַשָּׁמַיִם הִשְׁמִיעֲךָ אֶת-קֹלוֹ, לְיַסְּרֶךָּ; וְעַל-הָאָרֶץ, הֶרְאֲךָ אֶת-אִשּׁוֹ הַגְּדוֹלָה, וּדְבָרָיו שָׁמַעְתָּ, מִתּוֹךְ הָאֵשׁ.  לז וְתַחַת, כִּי אָהַב אֶת-אֲבֹתֶיךָ, וַיִּבְחַר בְּזַרְעוֹ, אַחֲרָיו; וַיּוֹצִאֲךָ בְּפָנָיו בְּכֹחוֹ הַגָּדֹל, מִמִּצְרָיִם.  לח לְהוֹרִישׁ, גּוֹיִם גְּדֹלִים וַעֲצֻמִים מִמְּךָ--מִפָּנֶיךָ; לַהֲבִיאֲךָ, לָתֶת-לְךָ אֶת-אַרְצָם נַחֲלָה--כַּיּוֹם הַזֶּה.  לט וְיָדַעְתָּ הַיּוֹם, וַהֲשֵׁבֹתָ אֶל-לְבָבֶךָ, כִּי יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים, בַּשָּׁמַיִם מִמַּעַל וְעַל-הָאָרֶץ מִתָּחַת:  אֵין, עוֹד.  מ וְשָׁמַרְתָּ אֶת-חֻקָּיו וְאֶת-מִצְו‍ֹתָיו, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם, אֲשֶׁר יִיטַב לְךָ, וּלְבָנֶיךָ אַחֲרֶיךָ--וּלְמַעַן תַּאֲרִיךְ יָמִים עַל-הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ כָּל-הַיָּמִים.  {פ}

והתורה מציינת כאן בפירוש השמע עם קול ה' כאשר שמעת אתה ויחי ? או הנסה אלוקים לקחת גוי מקרב גוי באותות ובמופתים ובמלחמה וביד חזקה ובזרוע הנטויה ובמראים גדולים ככל אשר עשה לכם יהוה אלהיכם במצרים לעיניך 

כאן זה אמונת כל עם ישראל כאן הכל מתחיל וכאן הכל נגמר 
אין עם בעולם שטוען על מעמד כזה כולם טוענים על מישהו אחד יחיד השאלה שלי למה שאני יאמין לו ? ואילו כאן כולם רואים את אלוקים נותן את התורה לעינינו דבר שלא ניתן להמציא דבר כזה לעולם לו דברים אלו לא קרו לעיני מילונים 
אילו היה בא מישהו אליכם אם כזה סיפור ואתם לא שמעתם מזה היית שואל אותו מאיפה המצאת את זה ? 
אילו היו באים אל עם ישראל והיו מציעים להם את התורה הקדושה לו הדברים קרו באמת הם לא היו מאמינים לעולם מדוע שייקמו תרי"ג מצוות כי איזה מישהו המציא איזה ספר ? 
ורק כי אבותינו קבלו את זה חייב להיות שהדברים קרו באמת כי לא יתכן אחרת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה